Nisan 26, 2024

Podery Gloria'da Türkiye'den ve dünyadan siyaset, iş dünyası

Türkiye’nin ormanlarında şakalaşıyor | Spor Dalları

Türkiye’nin ormanlarında şakalaşıyor |  Spor Dalları

En iyi bahar avı ölçüm çubuklarından biri, gün doğumundan kısa bir süre sonra kuşları etiketledikten sonra yerel bir restoranda iyi bir kahvaltı yapmaktır. Herhangi bir hindi avcısı kadar tatmin edicidir ve başarılı avcılar ilk kuşlarını aldıklarında daha da tatmin edicidir. Kamyonun arkasında uzun bir sakal olduğunda yumurta, domuz pastırması, patates kızartması, kızarmış ekmek ve kahvenin tadı biraz daha iyi.

Bu yüzden altımız -genç Bradley Shady ve Triton Barrett, Bradley’in babası Tim, Don Barrett’ın Triton büyükbabası, uzun zamandır balıkçı arkadaşım Moss Conklin- geçen Pazar sabahı saat 8’den hemen önce Weaver’daki Becky Diner’da döküldüğümüzde, bu iyiye işaretti. Aç ve mutluyduk, çocuklar hafta sonunun ikinci gününde New York eyaletinin dışında bir genç hindi avı gezisinde uzun sakallarını bırakmışlardı, yaklaşık 15 dakika ve bir mil kadar giriş yapmıştık ve Bradley ben, babası ve bir triton ile avdaydı. dedesi ve geyiği ile hindi ormanında olabilecek kadar ölümcül bir kombinasyon.

Büyülü bir hafta sonuydu, ancak çocukların hiçbiri Cumartesi günü Pennsylvania’daki bir günlük gençlik anlaşması sırasında çekim yapma şansına sahip olmadı. Ama yol boyunca ikisi de ilkbaharda hindi avının tadına vardılar; Erken uyandırma, endişeyle gün doğumunu bekleyen, ilk yemeği dinleyen ve Bradley’in durumunda, uzun sakallı uzun sakallı üç tavuk sayesinde menzil dışında da olsa bir futbolcu yaklaştığında şok edici anlar yaşıyor. .

Bir gençlik avının nasıl performans göstereceğini asla bilemezsiniz. Yıllar geçtikçe, hava ara sıra işleri perişan etti, ancak bu bir gençlik hafta sonu ve ben hala uzaklaşıyorum.

Ancak bu yıl farklıydı. Moss, Donnie ve ben gençlik gösterileri için balık tutma koşullarının en iyi iki gününü hatırlayamayacağımız konusunda anlaştık. Sakin rüzgarlar, tahammül edilebilir sabah sıcaklıkları, iyi bir tıkanma aktivitesi, sabah 3:45’te ortaya çıkan bahar sabahı, her iki günde de bizi daha az angarya karşıladı.

Cumartesi günü kısa bir duş bile, koltuğumuza rahatça otururken, tuzak ortamımızın arkasında nefes kesen bir gökkuşağı aldı. Öyle bir hafta sonuydu.

Ancak Cumartesi günü yapılan iki yakın görüşmeden sonra, çocuklar Pazar günü New York’un yukarısında çekim yapma şansı elde etmeye hevesliydiler. Cumartesi akşamı gezim, bizi yoğun bir kuş yeme sabahına başlama pozisyonuna getirdi ve biraz şansla, bir kuşta bir çatlak oluştu, Moss ve Donnie, Moss’a çok iyi hizmet vermiş olan Nichols Kasabası’ndaki bir yere gittiler. yıllar.

Greenville, Güney Carolina’dan özellikle hafta sonu avı için seyahat eden Bradley için, bir başka yakın seanstı, ancak bir çift uzun sakallı beş tavuğu silah menzilinden dışarı atarak takip ettiğinden neredeyse hiç atış yapılmadı. Konuyu tartışmak için zamanımız vardı, ancak buzağılar en az 60 yard uzaktayken doğru kararı verdik.

Başka bir oyuncu tepelerden havalanıyor gibi göründüğünde karar vermek daha kolaydı, muhtemelen bir noktada aynı sahaya gidiyorlardı. Dakikalar sonra bu olduğunda, diğer kuşlar gittiğinde oyuna geri döndük.

Tavukları iki gündür lanetliyoruz ve yılan balıklarımızı kaçırdıklarını biliyoruz. Ama bu sefer iki tavuk daha ortaya çıktı ve tuzaklarımızdan hemen bir mola verdi. O iftiracıyı takip etti, sabah güneşinde mükemmel bir şekilde parladı ve Bradley sakalını yaklaşık 30 metreden katladığında, perdemiz kutlamada havaya uçtu.

Bütün bunların ortasında, Bradley’in vurulmasından yaklaşık 10 dakika önce cep telefonum çaldı. Bunun tek bir anlamı olabilir: Genç Triton, Tom’a gol attı. İşler sakinleştiğinde ve güzel Bradley’i oynamayı sevdik (daha sonra 21 pound, 8 ons ağırlığındaydı), Moss’a mesaj attım: “Hemen geri döneceğim!”

Hem avcıların hem de kuşlarının fotoğraflarını yakaladık, avları tekrarladık, kuşlara hayran kaldık ve her ikisini de muhtemelen çok sayıda hindi olacak ilki için tebrik ettik.

Becky’s’de kahvaltı her zaman iyidir ama bu sabah çok özeldi.