Ocak 24, 2022

PoderyGloria

Podery Gloria'da Türkiye'den ve dünyadan siyaset, iş dünyası

Nişanlısı muhtemelen COVID-19 aşısından ölen kadın, miyokardit riskleri ve semptomları hakkında daha fazla netlik talep ediyor

Nairn’in semptomları vardı ama Wilson tehlike hakkında hiçbir fikirleri olmadığını söyledi. Ölmeden önce telefonunda onu aradığını öğrendim.

Wilson, “Temel endişelerimden biri ‘nadir’ ve ‘orta’ kelimelerinin kullanılmasıdır” dedi.

Sağlık yetkilileri Salı günü, Sağlık Bakanlığı’nın baş bilim danışmanı Ian Town’ın “bu rapordan derinden üzüldüğünü” söylemesine duydukları sempatiyi dile getirdiler.

Ancak bakanlık, miyokarditin aşının nadir görülen bir yan etkisi olduğunda ısrar etti.

Dr. Towne, “Bu özel vaka muhtemelen aşı ile ilgili olsa da, uluslararası alanda son derece nadirdir.” Dedi.

Aynı zamanda COVID-19’un kendisinin bilinen bir komplikasyonudur.

“[People are] COVID-19 Aşısı için Bağımsız Güvenlik Gözetim Komitesi’nden John Tate şunları söyledi:

Pfizer aşısından sonra yönetim kuruluna yaklaşık 230 miyokardit vakası bildirildi – Yeni Zelanda’da çoğunlukla hafif reaksiyonlar ve iki kişi öldü.

Dr. Tate, Newshub’a “Unutmayın, bu 8 milyon dozdan 2 doz” dedi. “Almak için çok güvenli ve önemli bir aşı.”

Ancak Wilson, yan etkiler ve uyarılar açıklığa kavuşturulsaydı Nairn’in yardım isteyeceği bilineceğini söyledi.

Dr. Tate, “Aşı yaptırdıysanız ve emin olmadığınız herhangi bir semptom geliştirirseniz, ancak özellikle kalp çarpıntısı, göğüs ağrısı veya nefes darlığınız varsa, bir sağlık uzmanına başvurmanız önemlidir” dedi.

Ancak Wilson, tavsiyenin yeterince açık olmadığını ve Nairn’in hikayesinin başkalarına yardımcı olacağını umduğunu söyledi.

Yukarıdaki hikayenin tamamını izleyin.

READ  Coronavirus Covid 19: Başbakanın baş bilim danışmanı Juliette Gerrard, Yeni Zelanda'nın virüsün iyi şansını kullandığını söyledi