Nisan 26, 2024

PoderyGloria

Podery Gloria'da Türkiye'den ve dünyadan siyaset, iş dünyası

Hollywood Noel filmlerinin seti olabilecek Lake District Hotel’de kaldık.

Hiçbir şey Noel’i bir şampanya kokteyli ile uyanmaktan ve Noel Baba’nın etrafta dolaşıp herkese Mutlu Noeller dilemekten daha fazla anlatamaz.

Son 15 yıldır ailem ve ben Noel için Borrowdale Vadisi’ndeki Lauder Falls Hotel & Resort’ta kaldık ve bunu başka türlü hayal edemezdik.

23 Aralık’ta Borrowdale Vadisi’nden arabayla geçmek ve otelin tüm Noel ihtişamıyla aydınlandığını görmek konusunda büyülü bir şey var.

Daha fazla oku: Odaların ‘çene damlası’ olduğu ve yemeklerin lezzetli olduğu Lancaster’daki The Borough’da kaldık.

23 Aralık’ta kalıp 27 Aralık’ta dışarı çıkıyoruz ve kapıdan adımınızı attığınız andan itibaren sanki bir Noel filminden fırlamış gibiyiz.

Otelin dışında dururken herkesin ışığı yanıyor ve kutup ayılarından ren geyiğine, zarifçe dekore edilmiş ağaçlara kadar bol süslemelerle karşılaşıyorsunuz.

Göl manzaralı bir odada kalıyoruz ve her sabah kalkıp Derwent Water’a bakan balkonda yürümek konusunda çok rahatlatıcı bir şey var.

23 Aralık rahat bir akşam ve Mizu Pan Asian’da yemek yedik ve yemeklerin lezzetli olduğunu söylemek güvenli – bu da bizi önümüzdeki birkaç günün getirecekleri için heyecanlandırıyor.

Başlamak için somon teriyaki şişleri vardı, ardından mercimek köri ve üstüne bir parça kızarmış morina ile nohut dal, ağzım hala onu düşünerek sulandı.

Noel Arifesi, şenlikli şenliklerin gerçekten başladığı yerdir. Pişmiş bir kahvaltıdan sonra, geri dönüp otelin sunduğu cin çayının tadını çıkarmadan önce Derwentwater’da yürüyüşe çıkmaya karar verdik.

Konservatuar ve etkinlik odası, sandviçlerin, kişlerin, sosisli sandviçlerin ve dişlerinizi ağrıtacak kadar tatlıların yanı sıra bir veya iki cin yiyen insanlarla dolup taşıyordu.

İkindi çayının ardından insanlar şenlik ateşlerinin başında dinleniyor ya da kokteyller ve hoş geldin konuşmaları için hazırlanmak üzere odalarına çekiliyorlar.

Konservatuarda konakladıkları süre boyunca kendileriyle ilgilenecek görevlilerle tanışmak için bir araya gelen insanlar, bunu yemek salonunda üç çeşit yemek takip ediyor.

Füme tavuk - Noel arifesinde mezelerden biri

Lezzeti tek kelime ile anlatmak harika olur. Tavuk karaciğer parfe, ardından Venison ve Dauphinoise kızartması ve yapışkan şekerleme pudingi ile tepesinde – vay. Sanırım bu noktada yemek komasına girdim.

Odaya dönüp kocaman, rahat yatağa uzanmaya hazırdım ama ateş yakmak için göle yapılacak bir geziyi kaçırmak istemiyordum.

Odalar gerçekten olağanüstü, kendi şöminesi olan Derwent süitinde kaldık, iki tek kişilik yataklı bir yan oda artı ana oda ve banyo, gerçekten bir broşürden fırlamış gibiydi.

Bir ağaç gövdesi gibi uyudum, karartma perdeleri ellerimi yüzümün önünde bile göremediğim anlamına geliyordu – ama burası iyi bir gece uykusu için mükemmel bir yerdi.

Noel sabahı geldi ve tatil müziğinin uzaklardan gelen sesiyle uyandık. Kahvaltıya girmeden önce merdivenlerin sonunda bir şampanya kokteyli ile karşılandık ve yine yemek yerken, yemek yerken ve yemek yerken.

Şimdi hediye zamanı, her zaman olduğu gibi bu yıl da şımartıldınız.

Noel yemeği için ailenin diğer üyeleri bize katıldı, bu yüzden dokuzumuz bayram yemeği için yemek odasına gittik.

Bu yıl ördeği seçtim, hindi çok güzel ve geleneksel ama farklı bir şey yapmaya karar verdim. Önüme iki kalın parça konuldu, zaten üç tur yuttu ve hala piyangoyu bitirmeyi başardım.

sonraki Noel yemeğiBiraz hasarla mücadele etmek için göle kısa bir yürüyüş yapmaya karar verdik.

Geceleri şenlikli eğlence devam ediyor, Lakeland stoğundan sonra (aslında ihtiyacınız olmayan ama yine de yiyorsunuz), sorguladık.

Kazanamasak da katılım eğlenceliydi.

Boks günü geldi ve bu noktada tok hissetmeye başladık, bu yüzden yürüyüşe çıkmaya karar verdik, altı mil sonra geri döndük. Ludor Daha fazla yemek için.

Öğleden sonrayı ateşin önündeki kanepelerde dinlenerek geçirdik.

Lodore’da kendinizi evinizde gibi hissedeceğiniz, terliklerinizi giyip şöminenin önündeki kanepede dinlenebileceğiniz bir şey var.

Geceleri altı çeşit yemek için dışarı çıkmadan önce son kez giyindik, biftek ve ıstakoz gerçekten lezzetliydi ama bu noktada daha fazla yemekle yüzleşemedim ve yemek komada uyudum.

27 Aralık geldi ve ev zamanıydı. Ayrılmak üzücüydü, ama daha sonra görüşürüz, gelecek yıl tekrar döneceğimiz zamana kadar.

Bizim için Noel asla eskisi gibi olmayacak.

Dört gecelik standart bir oda için fiyatlar 950 £ ‘dan başlar ve orada artar.

Güncel kalmak için takip edin Cumbria Canlı Facebook veya Twitter’da Tweet yerleştirme

Bizim için haberin var mı? adresindeki haber masamızla iletişime geçin. [email protected]

CumbriaLive haber bülteni ile gelen kutunuza gönderilen en son haberleri ve hikayelerde neler olduğunu buradan alın.