Haziran 24, 2024

Podery Gloria'da Türkiye'den ve dünyadan siyaset, iş dünyası

Avrupalı ​​gezginler Türkiye’nin karavan turizmi potansiyelini keşfediyor

Gelenek

Türkiye, Avrupa’nın her yerinden ziyaretçi çeken, çeşitli manzaraları ve zengin kültürel mirasını keşfetmeye istekli olan karavan turizmi için önemli bir destinasyon olarak büyüyor.

sınıf = “cf”>

Bu trendi örneklendirmek için Almanya ve İsviçre’den 26 turist ülke çapında 45 günlük bir tura çıkıyor.

13 aileden oluşan gezginler, ülkenin çeşitli bölgelerini gezdikten sonra geçtiğimiz günlerde kuzeydeki Kastamonu iline ulaştı.

Thade’deki Pallikayalar malikanesinde kaldılar, yerel mutfağın tadını çıkardılar ve doğal çevrenin tadını çıkardılar. Yolculukları Amazra ve Safranbolu üzerinden İstanbul’da son bulacak.

Türkiye’nin manzaralarına hayran olduğunu dile getiren İsviçre’den Jörg Burer, “Muhteşem sürprizlerle dolu bir gezideyim. Türkiye’yi o kadar çok gezdik ki, her yeri hatırlamıyorum. Ancak Kastamonu yolunda inanılmaz manzaralar gördük. Onu sevdim.

Bir diğer turist Susana Maffei ise şunları ekledi: “Hayvanlar, manzaralar, antik kentler gibi pek çok güzel şey gördük. En sevdiğim yer Kapadokya.”

Almanya’dan Thomas Hering, Türkiye’ye ikinci karavan turunda şunları söyledi: “Geçen yıl 10 karavanla gelmiştik. Bu yıl 13’le geri döndük. O kadar çok sevdik ki Eylül ayında tekrar gelmeyi planlıyoruz. Manzara muhteşem”

sınıf = “cf”>

Grubun rehberi Levent Bilgiç, yolculuklarını şöyle anlattı: “Truva’dan başladık; Bergama, Efes, Pamukkale, Dalyan, Antalya, Konya, Kapadokya ve daha birçok yeri gezdik. Misafirlerimiz klasik otobüs turlarına göre çok daha mutlu, daha kişiselleştirilmiş bir seyahat deneyimi yaşıyor. Turumuzun 40. günündeyiz amasra ve Safranbolu’nun ardından son iki günü İstanbul’da geçireceğiz.

Bu arada Fransız turist Ludovic, eşi, iki çocuğu ve arkadaşları Catherine ve eşi Pascal’la birlikte Konya’nın Karabanar ilçesine bağlı Asigol’de kamp kurdu.

Gölde gün batımını ve gün doğumunu izledik ve yürüyüşe çıktık. Yolculuğuna kısa bir süre önce Fransa’dan başlayan ve Türkiye’ye varmadan önce birçok ülkeyi dolaşan Ludovic, “Uzun zamandır karavanla dünya turu yapmak aklımızdaydı. “Birkaç ay önce yola çıktık, birçok ülkeyi dolaştık ve Türkiye’ye ulaştık.”

READ  Türkiye'nin Soram bölgesinde bir çiftçi Hitit döneminden kalma bir bileklik keşfediyor

Turquie’nin misafirperverliğini ve doğal güzelliğini takdir eden Ludovic, “Birçok ülkeye seyahat ettik ama Turquie öne çıkıyor. Karabanar’ın doğal güzelliği baş döndürücü. Acıgöl temiz, sağlığa faydalı, tuzlu suya sahip bir göldür.